Ny studentrådsleder er bestemt

Mirjam Ilstad blir Ansgar høyskole sin nye studentrådsleder fra høsten 2021

Mirjam Ilstad fra Vadsø i Finnmark (bildet til venstre) er valgt inn som studentrådsleder for Ansgar høyskole skoleåret 2021-2022.

-Jeg gleder meg til det kommende skoleåret, det er utrolig inspirerende å studere på Ansgar når det er slikt et mangfold av flere studieretninger. Det sosiale mellom og blant studentene og lærerne gjør det til en trygg arena for meg til å vokse i vervet, sier Mirjam som nå overtar stafettpinnen etter Pia Amalie (bildet til høyre).

Mirjam studerer bacheloren Musikk og Helse, og begynner til høsten på tredje året. Hun har de to siste årene vært nestleder i studentrådet og har tidligere vært avdelingstillitsvalgt i Forsvaret.

-Studentrådet er viktig for skolen, og jeg er heldig som får lov å være med videre og tale studentenes sak, sier Mirjam.

Avtroppende leder og skolens ansatte, gratulerer Mirjam med vervet.