Nyttige linker til oppgaveskriving og annet

Oppgaveskriving og studieteknikk

Andre nyttige linker

Erfaringskompetanse.no - Nasjonalt senter for erfaringskompetanse innen psykisk helse
Helsebiblioteket - Offentlig finansiert nettsted som gir fri tilgang til elektroniske tidsskrifter og baser innen helsefag
IMSLP - International Music Score Library Project - Notearkiv med gratis tilgang til over 600.000 partiturer og 70.000 innspillinger
Norges Musikkhøgskoles vitenarkiv
UiAs musikkbibliotek

Filmbib - Her kan du se norsk kort- og dokumentarfilm gratis ved å logge deg på med ditt nasjonale lånekort og PIN-kode. Nasjonalt lånekort får du på Ansgarskolens bibliotek om du ikke har det fra før.
Filmoteket - En gratistjeneste som gir deg tilgang til norske og utenlandske spillefilmer. Du må være registrert som låner ved et folkebibliotek (f.eks. Kristiansand) som tilbyr denne tjenesten.
Top Documentary Films - En rekke dokumentarfilmer fritt tilgjengelig på nett.
Bibliotekets filmsamling - Biblioteket har mange filmer på DVD til utlån.