Bo på campus

Ved siden av skolen ligger studenthjemmet. Dette består av flere bygg som til sammen har plass til 144 elever/studenter. Her kan du velge blant 5 typer hybler/leiligheter til en rimelig pris.

Leilighetene er utstyrt med nødvendig kjøkkensutstyr og møbler. Byggene ligger vestvendt og mer enn havvparten av boenhetene har kveldssol og utsikt over sjøen (se utsikten nedenfor).

Studenthjemmet har treningsstudio og TV-stue. Vil du spise ”ute”, serveres det lunsj i skolens kantine (åpen mellom kl. 11:00 og 13:00).

Det er fortløpende opptak på studenthjemmet, og første-mann-til-mølla-prinsippet gjelder.

Ansgar studenthjem skal være et trygt og sikkert sted for alle våre beboere. Derfor er studenthjemmet på Ansgarskolen et rusfritt område.

ahs-sok-bolig

Bor du på studenthjemmet og opplever feil eller mangler her kan du henvende deg direkte til skolens driftsavdeling. Vennligst fyll ut dette skjemaet.

Les mer om adresseendring og utlevering av post

ansgarkapellet-ath
flott-utearealer-ath