Ansgarskolen 100 år med kunnskap!

Ansgarskolen 100 år! Dette jubelåret ble startet med en fest i skolens kantine! Ekstra gøy å se kantinen helt "stappet". Rektor Harald hadde en fin tale som omhandlet litt av Ansgars historie og Kjetil hadde laget jubileumslåt som han fremførte sammen med elever.

Sammen sang vi bursdagssang til Ansgarskolen, kantina var fyllt med ballonger og pynt, og og det var god bursdagsstemning!

Terje- Vaktmester                Thomas- Markedsleder                Harald- Rektor

Ut over våren kommer det til å skje mye på Ansgar i sammenheng med 100års-jubileumet, så jeg vil anbefale dere å følge med både på bloggen, på Ansgarskolens nettsider, og på facebooksidene.

Her er en video fra første fremføringa av Ansgarskolen offisielle jubileumslåt: Our guiding star!