Ansgar høyskole på Forskningstorget

Ansgar høyskole deltar på Forskningstorget i Kristiansand sentrum lørdag 18. september. Forskningstorget er et årlig arrangement i regi av de nasjonale forskningsdagene.

Målgruppen er familier og alle som synes det er litt gøy med forskning. Du kan derfor morsomme aktiviteter, kanskje en quiz, og helt sikkert litt godteri.

I år er tema for Forskningsdagene «Fred og konflikt». Universiteter, høgskoler og forskningssentre over hele landet byr på mange spennende arrangementer som du kan lese mer om her.

Du møter Hildegunn Seip, Marie Strand Skånland og tre psykologistudenter/forskningsassistenter på Øvre torv i Kristiansand mellom kl 11 og 15 førstkommende lørdag - vi lover å stille med både twist og smil, og blir veldig glad for å se deg!

as2a9622
Hildegunn Seip